FEEST VAN BURGEMEESTER MANU CLAES EN ZIJN PLOEG

FEEST VAN BURGEMEESTER MANU CLAES EN ZIJN PLOEG

Zaterdag 30 september 2017 - doorlopend van 16 u tot 20 u

Den Egger Scherpenheuvel

Het feest van CD&V Scherpenheuvel-Zichem is een vaste traditie in onze stad. Wij zijn ondertussen aan de 23e editie toe.  Telkens was er een grote belangstelling. Wij doen ook dit jaar ons uiterste best om het u naar uw zin te maken.

Iedereen is die dag welkom in de rode zaal van Den Egger. Onze mandatarissen en bestuursleden vergasten u op een aangenaam eetfeest.  Voortgaande op de positieve reacties die wij van heel wat deelnemers van de voorbije vier edities mochten ontvangen doen wij opnieuw een beroep op Gasthof Ter Venne.

Het aanbod aan gerechten in buffetvorm is aangepast aan jong en oud. Kinderen, jongeren en studenten eten aan verminderde prijzen.

Volwassenen: 25 euro -  Kinderen + 12 jaar, jongeren, studenten:18 euro – Kinderen 4 tot 12 jaar: 10 euro- Kinderen tot 3 jaar: gratis.

Voor de kinderen is er een speelhoek voorzien en ieder kind kan rekenen op een gratis verrassing.

Gewoontegetrouw gaat de opbrengst van het CD&V-eetfeest naar een goed doel in onze stad. Ieder jaar wordt de opbrengst geschonken aan een vereniging of organisatie van Scherpenheuvel-Zichem. Op die manier geven wij concrete ondersteuning aan het verenigingsleven en de vele vrijwilligers.

Vooraf in te schrijven, ten laatste op zaterdag 23 september bij de CD&V-mandatarissen en -bestuursleden of bij:

marcellina.dekeyzer@gmail.com                   0494.36.11.12

ireneisenborghs@telenet.be                          0473.53.92.80